STREFA UCZNIA

Do zobaczenia Portugalio …

Cztery tygodnie minęły bardzo szybko w gościnnej Portugalii i już przygotowujemy się do powrotu do Polski. Jeszcze pożegnalne zdjęcia, wręczenie certyfikatów, ostatnie prezenty, ostatnia kolacja w gościnnej restauracji Os Golfinhos i już w piątek trzeba będzie udać się na lotnisko w Faro.

Żegnamy się z hotelami Quarteria Sol i Dom Jose Beach Hotel, restauracjami  Raizes-Cozinha Saudavel@Vegetariana,Taberna de Peixe,Os Golfinhos, O Marcoense, Longevity Cegonha Country Club, Sabor Leal, Vila Adentro,Taberna Modesto oraz  A Gaivota Beach Bar i Roma Geladaria Pizzaria.

Zaprzyjaźniliśmy się z właścicielami, współpracownikami,   a część z nas otrzymała propozycję pracy.

Pobyt w Quarteirze  to nie tylko praktyka, był też czas na program kulturowy- udało nam się „ zerknąć” na nocne życie luksusowej Vilamoury z 5* hotelami i najbardziej ekskluzywną mariną w Portugalii ,zwiedziliśmy  Faro z ekspresyjnym przewodnikiem Ernesto, odwiedziliśmy lagunę-rezerwat przyrody w Faro, przyglądaliśmy się startom i lądowaniom samolotów  z platformy widokowej na lotnisku w Faro a także wesoło  bawiliśmy się w Zoomarine w Albuferze, gdzie również znajduje się najpiękniejsza plaża na wybrzeżu Algarve.

Szkoda ,że to wszystko już się kończy.

Do widzenia Portugalio, a może do zobaczenia………………